Bakan Işıkhan duyurdu: Üniversitelilere ayda 15 bin 162 TL destek!
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, üniversite öğrencilerine yönelik gelir desteği programı başvurularının başladığını duyurdu.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, üniversite öğrencilerine yönelik gelir desteği programı başvurularının başladığını duyurdu. Bakan Işıkhan, üniversite öğrencilerinin haftada 3 gün çalışarak ayda 15 bin 162 lira kazanabileceğini açıkladı.
“Kendi kampüslerinizde hem mesleki deneyim kazanacak hem de derslerinizi aksatmayacak şekilde haftada 3 güne kadar (ay içinde 14 günün tamamlanması halinde) uygulanacak program ile aylık 15.162 TL gelir desteği elde edebileceksiniz.” ifadelerini kullanan Işıkhan, bu yıl kontenjan sayısının artırıldığını da bildirdi.
Bakan, geçen yıl 100 bin olan öğrenci kontenjanının bu yıl 150 bine çıkarıldığını, 81 ildeki üniversitelerde toplam 150 bin üniversiteli gencin part time çalışma imkânından yararlanabileceğini belirtti.
Program kapsamında öğrenciler, öğrenim gördükleri kampüslerde hem gelir elde edecek hem de iş deneyimi kazanacak. Başvuruların detayları ise Bakanlık tarafından duyurulacak.