Sağlık Bakanlığı 2 Bin 764 Sürekli İşçi Alımı Yapacak: Başvurular Başlıyor!
Sağlık Bakanlığı, taşra teşkilatında görevlendirilmek üzere toplam 2 bin 764 sürekli işçi alımı yapacağını duyurdu.
Sağlık Bakanlığı, taşra teşkilatında görevlendirilmek üzere toplam 2 bin 764 sürekli işçi alımı yapacağını duyurdu. İlgili ilan Resmi Gazete’de yayımlandı.
Kadro Dağılımı ve Başvuru Tarihleri
Alımlar, en çok ihtiyaç duyulan hizmet türlerinde yoğunlaşıyor. Alınacak sürekli işçi kadrolarının meslek ve sayı dağılımı şu şekilde belirlendi:
- Temizlik Görevlisi: 1948 kişi
- Silahsız Güvenlik Görevlisi: 572 kişi
- Hastane Klinik Destek Elemanı: 244 kişi
Başvurular, 13 Ekim’e kadar Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) resmi internet adresi “esube.iskur.gov.tr” üzerinden elektronik (çevrim içi) kullanıcı girişi yapılarak alınacak. Adaylar, ilan edilen kadrolardan yalnızca bir iş yeri ve mesleğe başvuru yapabilecekler.
İlanlara ilişkin detaylı bilgilere “esube.iskur.gov.tr”, “yhgm.saglik.gov.tr” ve “kamuilan.sbb.gov.tr” internet adreslerinden ulaşılabiliyor. Başvurularda, kişilerin Adrese Dayalı Nüfus Kayıt Sistemi’ndeki adresleri dikkate alınacak.
Bakan Memişoğlu’ndan Atama ve Üniforma Açıklamaları
Öte yandan, Sağlık Bakanı Kemal Memişoğlu katıldığı bir yayında merak edilen atama ve sağlık çalışanlarının çalışma koşullarına dair önemli açıklamalarda bulundu.
Bakan Memişoğlu, 2025 senesinde toplam 37 bin personel ataması yapılacağını, bu atamaların ikinci aşamasında 18 bin kişinin görevlendirileceğini belirtti. Ancak Bakan, “2025’te başka ilan yapmayacağız” diyerek atama bekleyenlere bilgi verdi.
Sağlık çalışanlarına yönelik bir iyileştirme sinyali de veren Memişoğlu, “2026’dan itibaren çalışanlarımızın üniformalarını yılda iki kez biz temin edip vereceğiz” dedi. Bakan, bu adımı sağlık çalışanlarının mutluluğu ve motivasyonu açısından önemsediğini dile getirdi.