Starbucks Çalışanlarına Yüzde 2 Zam Yaptı
Küresel markalar çalışan ücretlerine sınırlı artışlar yapmaya devam ediyor. Starbucks, Kuzey Amerika’daki tüm maaşlı personeline %2 oranında zam yapıldığını açıkladı.
Küresel markalar çalışan ücretlerine sınırlı artışlar yapmaya devam ediyor. Starbucks, Kuzey Amerika’daki tüm maaşlı personeline %2 oranında zam yapıldığını açıkladı.
Şirketin yaptığı duyuruda, zam kararının Eylül ayı sonunda sona erecek mali yıl kapsamında alındığı, tüm ekiplerde liyakat artışlarına tutarlı bir yaklaşım benimsendiği belirtildi.
“Maliyetler Kontrol Altında Tutulmalı”
Starbucks yönetimi, maaş iyileştirmelerinin finansal etkilerine de dikkat çekti. Açıklamada, söz konusu artışların karşılanabilmesi için maliyetlerin kontrol altında tutulması gerektiği vurgulandı.
Türkiye’de yüksek enflasyon ve çift haneli zam tartışmaları sürerken, yıllık enflasyon oranları düşük olan ülkelerde yapılan maaş artışlarının sınırlı kalması dikkat çekiyor.