Sağlık Bakanlığından 2 bin 753 sürekli işçi alımı müjdesi
Sağlık Bakanlığı, hastanelerde istihdam edilmek üzere 2 bin 753 sürekli işçi alımı yapacak. Başvuruların İŞKUR üzerinden alınacağı öğrenildi.
Sağlık Bakanlığı, hastanelerde istihdam edilmek üzere 2 bin 753 sürekli işçi alımı yapacak. Başvuruların İŞKUR üzerinden alınacağı öğrenildi.
Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, hafta başında yaptığı açıklamada toplam 18 bin yeni personel alımı yapılacağını duyurdu. Bakan Memişoğlu, bu kapsamda 15 bin 247 sözleşmeli personel ile 2 bin 753 sürekli işçinin alınacağını belirterek, sürekli işçi alımlarının İŞKUR üzerinden gerçekleştirileceğini açıkladı.
ÖSYM üzerinden 15 bin 247 sözleşmeli personel için başvurular 29 Eylül’de başlamış olup, 6 Ekim’de sona erecek. Sürekli işçi alımlarına ilişkin ilanın ise Cuma günü yayınlanması bekleniyor.
Hangi kadrolara alım yapılacak?
Bakanlıktan edinilen bilgilere göre;
- 1800 civarında temizlik görevlisi,
- 400 civarında güvenlik görevlisi,
- 400 civarında klinik destek elemanı,
- Hasta karşılama ve yönlendirme görevlisi
kadrolarında alım yapılacak.
Başvuruların yalnızca İŞKUR üzerinden online olarak gerçekleştirileceği, başvuru şartlarının ve illere göre kontenjanların da ilanla birlikte açıklanacağı bildirildi.